Vladas Linauskas & Irma Maciulyte

LT  35 years old

Misija - Pasaulio Lietuva. Vidurio Europa. 2018-2019

March-April 2018  •  41 days

2018 m. Kovo 11-ąją prasidėjo naujas TV žygio per pasaulio lietuvių bendruomenes etapas, skelbsiantis ypatingą misiją – „MISIJA – PASAULIO LIETUVA“ Naujo dokumentikos serialo vedėjo Andriaus Mamontovo vadovaujamas TV žygio ekipažas automobiliu aplankys ryšį su Lietuva palaikančias įvairias bendruomenes ir organizacijas. Šio žygio per tautiečių bendruomenes tikslas – sujungti abu lietuvybės krantus: lietuvius geografinėje Lietuvoje ir lietuvius, išsibarsčiusius po platųjį pasaulį. Unikalus TV žygis vykdomas pagal su pasaulio lietuvių bendruomenėmis ir organizacijomis suderintą maršrutą. Pirmajame misijos etape planuojama parengti filmus iš Europos šalių lietuvių bendruomenių. Antrajame etape – iš Šiaurės Amerikos. Trečiajame etape – iš Australijos ir Pietų Amerikos. On 11 March, a new TV documentary series for the world's Lithuanian communities was launched; - “Mission – World Lithuania" This unique TV series will be led by Andrius Mamantovas in order to unite all of the Lithuanian communities world wide. The first phase of the TV series, has been planned for the Lithuanian communities in Europe, in Autumn from North America. In the third stage – from Australia and South America. www.pasauliolietuviuzinios.lt #pasauliolietuva #pasaulilietuviuzinios #pasauliolietuviumetai #AndriusMamontovas #LRT